BLOGGER TEMPLATES AND Google Homepages »

Sunday 24 April 2011

_LuAhAn HaTi_

Awak....
saya sentiasa cintakan awk sampai akhir hidp saya..
saya akan rindu kat awk sampai nafas terakhir saya..
saya janjisaya akan bahagiakan awk walau awk jauh dari saya...
saya akan ingat diri awk sampai hujung nyawa saya...

Awak...
terlalu banyak rintangan harus saya tempuhi..
saya penat,saya letih,saya x kuat...
saya kena tempuh sorang2...
saya insan biasa,hanya setakat nie jek saya mampu bertahahan..

Awak...
nilai awk dalam hidup saya tinggi..
walau saya x mampu jd milik awk..
cukuplah saya melihat awk bahagia..
menitis air mata saya bila awk pergi..
tapi apakan daya saya awk..
saya terpaksa lepaskan awk..
untuk tengk awk bahagia..
masa tue awk..
ALLAH jer yg tahu hati saya benar2 teluka..

awk bukannya senan nak cintakan seseorang
dan bukannya senang nak lepaskan seseorang..
mungkin saya mudah nak cintakan rg..
suka,sayang dan cinta benda lain nampak sama tp lain perasaannya awk...
awk org yang saya cinta..
dan saya akan cintakan awk selama-lamanya..
setelah segalanya saya berikan pada awk..
awk berhak mendapat yg lebih baik..
saya tahu awk..
saya rela saya sakit..
tapi saya x rela awk sakit..
AWAK ADALAH SEGALA-GALANYA UNTUK SAYA..

awk..
susah sangat nak melupakan awk
awk
terlalu banyak kenangan manis yang kita cipta awk..
awk..
hati saya mcm nak pecah bila dapat tahu awk benci kat saya..
klu awk benci kayt saya sekalipun..
awk bunuh jer saya...

awk..
satu je yg saya nak dari awk..
awk tlng jgn bencikan aya lagi..
ingat pesan saya..
saya nak tengk awk bahagia
klu awk daa bahagia nanty awk jngan lupakan saya k..
bye awk,dah sampai masanya untuk saya terima kenyataan yg awk naa pegi..
dan mungkin ini x terakhir awk tatap mata saya..

Klu sempat saya nak cakap..
SAYA CINTAKAN AWK
untuk x terakhit,saya naa tengk awk bahagia
jaga diri baek2 awk..
saya bahagia sangat tengk awk bahagia!!!

0 comments: